19 Mart 2009 Perşembe

Sami Yen Almanlara "Cennet" Olunca!!!





Maç hakkındaki yorumları falan, stoperde kimin oynadığını vesaire bir kenara bırakıyorum. Maça dair bir anım. Daha 1 saat falan önce yaşadığımdan daha taze; net hatırlıyorum.

Maçın ilk yarısı bitti. Bi' sigara içmeye terasa çıktım. Daha sonra maçın başlamasına 1-2 dakika kala bir sigara daha içesim geldi nedense; bi' daha terasa çıktım. Evim Acıbadem'de. Teras Avrupa Yakasına doğru bakıyor. Ben sigaramı bitirmeden daha Baros ikinci golü atıyor. Bir adet Fişek gökyüzünde süzülüyordu. "Aha Cimbom taktı" diyerek sevindim. Mecidiyeköy'den Acıbadem'e ses geliyordu. Aynı ses tahminen "Kadıköy"e de gidiyordu!

57. ve 60. dakikalarda 2 gol atıyordu HSV. Taraftar susmuştu(?)

Nasıl oluyordu? Yılların "Ali Sami Yen Hell"i Almanlara "Heaven"(Cennet) oluyordu adeta. Yaklaşık 1.000 kişi "Saldır!..." türünden tezahuratlar yapıyordu o kadar. Sahada futbolcular bitmiş yorgunluktan; bir şey onları ateşlemeli. O "şey" taraftar olmalıydı bu gece. Olmadı, maçtan sonra takım çağırıldı belki ama bu maç kaybetmeye değmezdi.

0 yorum: