17 Mart 2009 Salı

Beşiktaşlı mısın? / Sana Acıyorum!

Senden utanmayan Beşiktaşlı var mıdır bilemiyorum; abin de dahil.

11 sene Beşiktaş kulübüne hizmet vermiş birisi olan abin Samet Aybaba'dan bir şeyler öğrensen iyi olacak. Gönlüm bu adamın TV'de "Beşiktaşlı spor yorumcusu" olarak görünmesine razı olmuyor. Her programda bir rezillik, bir saçmalık. Kendini acınacak hâle getirmiş ve inatla devam ettiğine göre hem paranın köpeği olmuşsun, hem de "şöhret" sana yaramamış!
Cidden acınacak haldesin yahu.

"Adnan'la işim olmaz. Futboldan anlamaz. Başlarken bana söylemedi. Sonradan uyardım; 'Kaç para veriyorlarsa daha fazlasını vereyim ama oraya çıkma' dedim. Sonuçta 40 yaşında adam ama bana zarar verdiği kesin. İnsanlar, beni de onun gibi değerlendiriyor."

Samet Aybaba (1.12.2007/Bursa)








1 yorum:

Nitin Gupta dedi ki...

Sorun bu adam da değilde -sonuçta Allah yaratmış, böyle yaratmış- bu adamı yorumcu diye oraya çıkaran zihniyettedir bence...