3 Eylül 2009 Perşembe

Teşekkürler Lig TV




Cuma akşamı Beşiktaş-Antep maçını evde TV'den izledim. Beşiktaşlılık blogundan yazar arkadaşım CeyKun ise kapalıda yerini almıştı. Lig Tv'de spiker sürekli taraftarı övüyordu. Eh, bunu yapmakta da haklıydı. Taraftar 90 dakika susmadan destekledi takımı, her zamanki Şeref Bey atmosferi yani. İşin ilginç yanı ise kameralar bir ara sürekli açık tribünlerdeki azıcık boş alanları gösterdi. Spiker normal şartlarda "stadda boş kalan kısımlar" diye geceler; kilişedir ya. Ancak o bile bir şey demedi. O atmosferde boş kalan azıcık tribüne laf söylemek komik kaçardı. TV başında anlam veremedim ancak dün gece Busker'in "oğlum o kadar süre takım-taraftar ayrı kaldı. İlk maçta tribünler niye bu kadar boştu?" sorusu üzerine o "boş koltukların" görüntüsü ne işe yarıyor anladım.
Üstteki yazıyı hazırlamıştım ancak o an vaktim yoktu taslak halinde kalmış. Bugün haber1903.com'un haberiyle hatırladım. Neyse, benim dikkat ettiğime onlar da dikkat etmiş.

Gerçi kaçırdıkları bir nokta var o da Fenerbahçe Tribülerini gösteren fotoğrafların çekildiği saat. Fenerbahçe taraftarının yapısını bilmiyorlar herhalde. Maç başlarken gelirler, maç bitince giderler. (Genel olarak) Gerçi yine de stadı çok da doldurdukları söylenemez. Ama sonuçta verilen mesaj ortada. Haber burada!

Teşekkürler LİG TV, insanları yanıltma çabandan dolayı! Ne geçer elinize anlamadım. Beşiktaş'a sallama için bir sebep daha mı?

Not: Beşiktaş'ın maçı Cuma günüydü hem de. İş günü, ramazan ayı faktörleri falan vardı bir de...

0 yorum: