4 Eylül 2009 Cuma

Pek Sevgili Blogger Dostlarım

-Futbloglar kullanıcıları bu post'u tınlamasınlar, blog içi yazışma (:-

Sevgili blog yazarı arkadaşım Busker,

Sabah 7'de uyuyan ve öğlen 15.00 civarında uyanan bir insan olduğumu biliyorsun. Daha önceki gün beni öğle 14.00'de aradığında uyuduğumu söylemiştim sana. Bugün İstanbul'a gelmişsin. Tamam daha önceden haber vermiştin ama insan dünden bir hatırlatır yarın geliyorum buluşalım diye. Aynı şekilde sevgili Felix, o saatte uyuyordum, ne telefonu duydum ne mesajları gördüm. Siz PES kapışırken ben yatağımda horul horul uyuyordum.

Bu arada bu sabah (normal şartlarda öğle saatlerine denk gelen sıralarda) herkesin beni arayacağı tutmuş be arkadaş. Sabah iki saat telefonumu aradım. Artık sesten mi rahatsız oldum ne yaptıysam yatağın içine bir yerlere gömmüşüm telefonu.

Sizden ricam yaz tatili -ve özellikle ramazan- bitene kadar öğle saat 15.00'dan önce beni aramayın. Sadece mesaj atın, uyanınca ben dönerim.

Hele sen Busker. Şu vakitsiz mesaj-arama olayına son ver lan. :)

5 yorum:

Ozan dedi ki...

cins misiniz siz?

Bay Kerahet dedi ki...

ne alaka ozan bey?

Facchetti dedi ki...

Özel cinslerden Ozan bu abiler :)

tamchee dedi ki...

Oyun stili olarak bana hep Ceyhun Eriş'i hatırlatır kendisi..!!

General Aura dedi ki...

bana da yanağı.