3 Eylül 2009 Perşembe

Euro 2008


Öncelikle 4.olduk biz. Finali kaybedene elendiğimiz halde, bir 3.lük maçı da yapmadığımıza göre 4.yüz. 3.sırada Rusya var. 2.ye yenilmiş olanın 4'lü bir ortamda 3.olması abes. Şampiyona yenilmiş olan varken hemde. Gelelim o turnuvadan bugüne bizde bir adım değişmeyen ilginç bir noktaya.

- Şampiyon İspanya, 2.Almanya, 3.Rusya. Yani madalya verilse alacak 3 takım. Ortak özellikleri mi ne dersiniz? 3'ünün de hocasını Fenerbahçe görevden aldı. Aragones, Löw, Hiddink. 4.olan Türkiye'nin de hocası Galatasaray'dan istifa etmişti. İspanya'nın şimdiki hocasını da Beşiktaş görevden aldı.

- Turnuvanın gol kralı David Villa 60 milyon Euro'ya satılmadı bu sene. 2 gol atan İspanya gol kralı Güiza 14 milyon Euro'ya transfer edildi. 3 gol atarak bir anda tanınan bir isim haline gelen, Hiddink'in aldığı için az kalsın kellesini götürecek olan Roman Pavlyuchenko Tottenham'a giderken, 3 gol atan Türkiye ligi gol kralı Semih ise 8 sene öncesinde de olduğu gibi sonradan oyuna girdiği maçta 3 puanı getirdi.

Ya biz değer bilemiyoruz, ya sabır etmesini. Ya da bize gelenlere birşeyler oluyor. Veya biz birşeyler yapıyoruz bu isimlere negatif olarak. Frank Rijkaard'ın dediği gibi; "herşeyden biraz var, ama hiçbirşeyden tam yok"

4 yorum:

test dedi ki...

Neden biz 4. olduk onu anlayamadım, yani neden 4.lüğe layık gördün anlamasam da, mevzu şöyle ; ( Almanya yenilince bizde mi yenilmiş sayıldık? )

üçüncülük maçı olmadığı için hem Rusya hem de Türkiye Euro 2008'de üçüncü olmuş sayıldı.

Keten Borudelen dedi ki...

ayrıca iki takıma da bronz madalya verildi zaten diye biliyorum. ama yazıda haklısınız.

Adsız dedi ki...

kardeş yazını beğenmedim...1- rusya ispanyaya yenilmiş ve elenmiş,,,2- türkiye ispanya ile oynasaydı rusya gibi yenilecekti ve elenecekti diyelim 3- rusya almanya ile oynasaydı rusya yenilecekti diyorum varmı şahit ?...farkı ne oldu şimdi ?? sonuç rusya da,türkiye de ispanyaya elenmiş olacaktı bu durumda ama belki belki diyelim senin kara baktığın pencereden bakmasakta türkiyenin ispanyayı elediğini düşünelim o zaman ne olacaktı . yada 1. yada 2. olacaktık.. senin işin 2 kızkardeş (rusya-türkiye gibi) 2 erkek kardeşle evlenmeleri gerekiyormuş...kız kardeşlerden biri daha zengin erkek kardeşi gözüne kestirmiş,diğeri daha fakiri,,zenginle evlenenin çocuğu olmamış,,fakirin 5 çocuğu olmuşş,,sormuşlar kim kazandı diye parası olan ben .. çocuğu olan ben demiş..yani 2008 de 3. lük maçı yapılmamış ortada fol yok yumurta yok keyfinize göre 3.şu 4.bu yapıyorsunuz,bronz verildiğine göre her 2 takımda 3. olmuştur,keşke 3. maçı yapılsaydı ama gerek görülmemiş

tunci dedi ki...

kardeş yazını beğenmedim...1- rusya ispanyaya yenilmiş ve elenmiş,,,2- türkiye ispanya ile oynasaydı rusya gibi yenilecekti ve elenecekti diyelim 3- rusya almanya ile oynasaydı rusya yenilecekti diyorum varmı şahit ?...farkı ne oldu şimdi ?? sonuç rusya da,türkiye de ispanyaya elenmiş olacaktı bu durumda ama belki belki diyelim senin kara baktığın pencereden bakmasakta türkiyenin ispanyayı elediğini düşünelim o zaman ne olacaktı . yada 1. yada 2. olacaktık.. senin işin 2 kızkardeş (rusya-türkiye gibi) 2 erkek kardeşle evlenmeleri gerekiyormuş...kız kardeşlerden biri daha zengin erkek kardeşi gözüne kestirmiş,diğeri daha fakiri,,zenginle evlenenin çocuğu olmamış,,fakirin 5 çocuğu olmuşş,,sormuşlar kim kazandı diye parası olan ben .. çocuğu olan ben demiş..yani 2008 de 3. lük maçı yapılmamış ortada fol yok yumurta yok keyfinize göre 3.şu 4.bu yapıyorsunuz,bronz verildiğine göre her 2 takımda 3. olmuştur,keşke 3. maçı yapılsaydı ama gerek görülmemiş