9 Mart 2009 Pazartesi

Michael "13" Ballack



13'ün uğursuzluğuna inanan bir çok insan vardır dünyada. O bu uğursuzluğun futbol sahalarındaki örneği. 13 numaralı forması ile Bayer 04 Leverkusen takımı ile Şampiyonlar Ligi finali oynadı. Kaybetti. O sezondan sonra Bayern München'e gitti. Belki de o sezonları onun en uğurlu yılları idi. 2002 Dünya Kupası. Finalde oynayamadı bile. Ama orada da gümüş aldı. Sonra bedelsiz Chelsea. Geçtiğimiz sezon ise dramatikti onun adına. Evlendi. Carling Cup Finali, İngiltere Premier Ligi, Şampiyonlar Ligi ve son olarak da Avrupa Şampiyonası Gümüş Madalya getirdi ona. Chelsea kariyeri de sakatlıklardan düzgün gitmedi. Ballack geriye döndüğünde 2008 senesine bakınca muhtemelen bu sayfayı hem hızlı, hem de yavaş geçmek isteyecektir.

1 yorum:

Angélique dedi ki...

Chelsea'nin akıbeti için bi yorum yapamıyorum Jose'den sonra çok kırgın ve kızgınım çünkü Roman herifine :P Ama Almanya Milli Takımı ve Ballack için söyleyebilirim ki(daha doğrusu umut ediyorum ki) 2010da altın bekliyor onları
2006 Dünya Kupası =) üçüncülük
2008 Avrupa Şampiyonası =) ikincilik
2010 Dünya Kupası =) Deutschland

Evliliğinin dramatikliğine de yürekten katılıyorum.Özellikle benim için çok dramatik oldu.Sheva'nın acısına yeni yeni alışırken çok ağır geldi bu haber, hala da hazmedemiyorum, kızılay şişelerinde arıyorum seni ey michael!