8 Mart 2009 Pazar

Lincoln Dünyanın En İyi Futbolcusuymuş



"İstatistik: İnsanları rakamlarla kandırmanın bir yoldu" diye doşuna demenişler. Anlamadığım Lincoln neden böyle bir şeye başvursun? Kendi internet sitesinde yayınladığı yazıyla beni benden aldı Lincoln.

Bu nasıl bir ego Lincoln?

Sitede yazı "Fellipe Guimarães" adı altından yayınlanıyor, site Lincoln'un kendi sitesi.
Acaba bu yazıyı gördükten sonra "Fellipe n'apıyorsun abi sen, N'ayak yahu?" falan dememiş midir Lincoln? Yazıyı Lincoln kendi mi yazdırttı yoksa "fellipe" kendi içinden geleni yazı bilemiyorum ama garip olmuş diyebilirim. Ayrıca ukala insanları sevmem demiyorum, hatta Mourinho gibi bir adama hasta olduğumu da bilir felix ve busker. E ama Mourinho'nun icraatları ortada. Lincoln, erken değil mi bunlar için a canım?

Yazı burada.

Ayrıca bu istatistik muhabbeti aklıma şunu getirdi. FM'de takımın 3. golcüsü olur bazen. Yedek kulübesinde oturturdum tüm sene. Sadece şampiyonluk garantiyken oynanan kolay maçlarda oynatırdım. Sene sonunda bir istatistik çıkardı adama aynen şöyle: 10 maç/ 8 gol. Değeri falan düşmezdi böylece.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Lincoln sitesindeki yazıları kendi mi yazıyor? Bundan emin misin? Yazı başkasına ait işte. Ego konusuna gelince Lincoln GS'ye geldiğinde Hagi'yle karşılaştırıldığını sormuşlardı ve şu cevabı almışlardı: "Hagi'nin oynadığının yüzde otuzu kadar oynarsam gurur duyarım."

Bay Kerahet dedi ki...

yaıyı lincoln'un yazmadığını ben de söyledim zaten başka bir isim tarafından yayınlanmış ama sonucta lincolnun sitesinde bulunması garip.

Lincoln'un nası bir insan olduğuna dair schalkeliler bile uyarıda bulunmuştu zaten. Zaten Lincoln Hagi'nin %30'u kadar oynasa bunlara gerek bile kalmaz bence.

Adsız dedi ki...

Schalkelilerin dedikleri egosunun büyüklüğüyle alakalı değildi. Pohpohlamanız gerekir, çocuk gibidir dediler. Kaldı ki bu 10 numaralarının takımlarından kendi isteğiyle ayrılmasının meydana getirdiği bir eziklik olabilir.

Bay Kerahet dedi ki...

tamam hocam işte pohpohlamak lazım ki egosu tatmin olsun adamın. Galatasaraylılar da yeterince pohpohlamadı bu adamı. Özellikle Kalli döneminde hiç pohpohlanmadı.

Ayrıca senin blogundaki yazıyı da okudum. Basın genel olarak saldırıp yazının asil sahibi hakkında bilgi bile vermiyor. Goal.com gibi internet sitelerinde de aynı durum var; yazıyı sanki lincoln yazmış gibi.

Ama yine de kendi sitesinde böyle bir yazıyı yayınlaması bence yanlış.

Adsız dedi ki...

Kendisinin haberi bile olmadığına inanıyorum ben yine de. Lincoln ailenin şımarık çocuğu gibi; pohpohlanmak ister ama kötü niyetli değildir. Tabii benim fikrim bu.