17 Ekim 2010 Pazar

Beşiktaş'ın İşçisi






Tamam belki tip pek Ernst'e benzememiş ama güzel pankart olmuş.

Pankartta yazan: "Fabian, der Arbeiter von BJK" - "BJK'nin işçisi Fabian"

Düzgün çeviri için twitter'dan yardım edenlere de selam olsun.

Maç yazısı falan da yalan oldu bu arada. Ne diyeyim. Olacak böyle şeyler. Kaybedilen 3 puan olsun, o puanı kaybederken yediğimiz gollerden biri de Necip'in pas hatasından doğmuş olsun. Canın sağ olsun evlat. Biz senin Makakula hayvanına vücut koyarak topu çalmanı sevdik. Onur Bayramoğlu da arada umut verdi. "Biz A2'den biliyorduk, bekliyorduk, haklı çıkartacak" diyenler birleşsek, acayip sinerji yaratırız. Gelsin bakalım. Defansif hatalar falan bahsetmeye gerek yok, bi' gün oluyor bir gün olmuyor işte.

Dayı'ya (haddimiz değil belki) verdiğim krediyi arttırdım ben. Hakediyor hoca bunu. "Hakan'a küfreden siktirsi gitsin"i başlatan güzel insanlara da selam olsun. Çok pis duygulandım, gaza geldim, gözlerim doldu. En son Mustafa Hoca ile böyle duygulu anlar yaşamıştık stadda. Skordan ötesi bunlar işte. Holosko falan diyip de moral bozmayalım.

0 yorum: