10 Kasım 2009 Salı

Arda'nın Kıyafet Devrimi



Üstteki fotoğrafta spor ayakkabılarla ve kadife, sütlü kahve renkli pantolon tartışılmalı bence. Şu ceketten daha çok gündem oluşturur vallahi...


Bu da küçük Arda...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

abi ilk fotoğrafta çılgın bediş teki oktay gibi duruyo... başçocuk usalkdjasd.




-bubububububuskerfeys saşdlkasda.

Vermante dedi ki...

Ahh ulan ahh ! Şimdi o toprak saha otopark olacak. Kim bilir ne kadar Ardalar çıkacaktı Bayrampaşa'dan.

AHm3T dedi ki...

Bize ne Ardanın kıyafetinden ?
Futboluna bakalım.