9 Nisan 2010 Cuma

Mustafa Denizli ile Bir Yıl Daha





Beşiktaş yönetimi beni şaşırtan bir hamle yaptı ve Mustafa Denizli ile yola devam etti. Geçen sezon geç yapılan hamle bu sezon erkenden yapıldı.

93-96 Daum döneminden sonra herhalde ilk defa bir hocayla bu kadar uzun süre devam ediliyor. Demirören bu kadar yıllık hamlelerinden sonra ilk defa 8 ayda bir hoca değiştirmenin bir işe yaramadığını anlamış oldu.

Şahsen sevindim. Şapkadan tavşan, Tello'dan 10 numara çıkartsa da seviyorum Hoca'yı işte. Öyle önemli bir Taktik Deha gelmediği sürece kalmasından yanayım. Öyle bir adamı da Beşiktaş yöneticileri getirmeyeceği için iyi oldu diye düşünüyorum. Zira ikinci bir Del Bosque kaldırmaz bünyem.

Hoca bir de açıklama yapmış:
“BJK Futbol A Takım teknik direktörlüğü görevimin mesleki kariyerim boyunca en uzun süreli, en istikrarlı, en başarılı ve en çok gurur duyduğum çalışmam olabilmesi için elimden gelen her türlü çabayı göstereceğimi Beşiktaş kamuoyuna saygıyla ifade ederken; bana bu fırsatı veren başta Başkanımız Sayın Yıldırım Demirören ve tüm BJK Yönetim Kurulu üyelerine verdikleri destek ve duydukları güven için teşekkür ederim.”
Hayırlısı olsun diyelim.

0 yorum: