8 Eylül 2009 Salı

Aphorismus by Sergen Yalçın


İlginç adamdı Sergen Yalçın. Garip garip cevaplar verirdi bazen. Basit ve eğlenceli genellikle. Başlayalım:

Vedat Okyar: Sergen koşmadığın için eleştiriliyorsun.
Sergen: Öyle de, koşunca yoruluyorum abi.

Beşiktaş ile Fenerbahçe arasındaki rekabet bitmistir. Ne zaman Alex veya Anelka kaleye gecer, Fenerbahçe bizi İnönü'de 9 kişi ile yener; o zaman tekrar başlar.

İbrahim (Deli/Üzülmez) topu aldığı zaman ben içeri koşmuyordum çünkü orta açamayacağını biliyordum.

Birbirimize yakın olalım ki rahat gol atalım, geridekilerin dördü de kazma. (Ahmet Dursun'la konuşuyo)

Bu da son olsun, sonra devam ederiz:



Aczık hırslı adam olsan neler yapardın tüm Türkiye biliyor be Sergen Yalçın.


* Aphorismus=Aforizma

2 yorum:

Facchetti dedi ki...

Facebook'larda çok takılıyoruz :)

Bay Kerahet dedi ki...

takılıyoruz tamam da bunla ne alakası var anlamadım (: