10 Eylül 2009 Perşembe

Aphorismus by Sergen Yalçın #2



Birinci bölümde bir şeyler yayınladım.(Aphorismus by Sergen Yalçın #1) Oldukça eğlenceli şeyler çıkmış Sergen'in ağzından. Bir yandan eğlendiriyor, bir yandan da "ah ulan biraz futbolcu olsaydın" dedirtiyordu Sergen. Dün biraz daha bakındım fazlası da varmış, hatta bayağı komikleri. İşte birkaç parça daha:

Barbie skandalında adının geçmesiyle ilgili haberlerle ilgili olarak: "Ne yani karaoke bara mı gitseydim?" "Bekâr bir insanım. Telefonum birçok insanda var. Beni herkes arayabiliyor açık açık. Her türlü de konuşabiliyor. O yüzden verilecek bir hesap yok. Bu benim özel hayatım. Beni aramış olabilirler, ben de konuşmuş olabilirim, çok doğal bir şey bu."

Muhabir: sergen pozisyonlardan sonra hakeme çok itirazın oldu neler söyledin?
Sergen: Vallaha ağzıma ne gelirse söyledim!!!

Saba Tümer'le Bu Gece'de anlattığı anısı:
Sergen çok hoşlandığı bir kıza mesaj atmak için arkadaşından yardım istemiş.Arkadaşı da ona 'bu dünyada iki kör tanıdım, biri senden başka hiç kimseyi görmeyen ben, diğeri beni hiç görmeyen sen...' diye bir mesaj yazmasını tavsiye etmiş.Sergen de mesajı çok uzun bulunca kısaltıvermiş. 'Bu dünyada iki kör tanıdım biri sen,diğeri de ben'

Muhabir: Hiçbir golü kız arkadaşına hediye ettiğin oldu mu?
Sergen: Aynı golü iki farklı kıza hediye ettiğim bile oldu.

Fenerbahçe maçı sonrası Sergen:
Alex'le aynı topu almak için yanyana koşu yaptık, kendimi Carl Lewis gibi hissettim.

Ömer Güvenç: sigara içmezsin, alkol almazsın ne anlıyorsun bu gece hayatından?
Sergen: Yoo. İçiyoruz bazen, guzel oluyor.

Muhabir: Sergen kız arkadasın seni göbeginden öpmüş ne diyeceksin
Sergen: En kral yerimden öpmüş valla


Not: anılar sözlükler ve forumlar gibi birçok paylaşım ortamında mevcut. Hani kaynak göstermek zor oluyor biraz. (:

1 yorum:

gillerprensi dedi ki...

Harika bir çalışma olmuş. Cem Yılmaz'dan ne farkı var bu adamın?:D