6 Nisan 2009 Pazartesi

"Karadeniz"de Batan Gemiler


2007-2008 sezonunun 2.maçıydı yanılmıyor isem. 4.maçı da olabilir. Gaziantepspor deplasmanında 90.dakika'da çok güzel bir vuruş ile golünü attı. Beşiktaş'a böyle bir deplasmanda 3 puan getirmek, hele böyle bir takımda genç bir oyuncu olarak yapmak +1 değil +25 felan sayılır. Ertuğrul Sağlam zamanında bir Fenerbahçe maçında daha kaleciyi geçti, boşta kalan adama pası verse unutulmaz olacaktı yapmadı, Ertuğrul Sağlam'ın alenen ettiği tek küfürün sahibi oldu. Bu sene de Denizli tarafından ya da yönetim tarafından Es-Es'e gönderildi. Hem önemli bir taraftar kitlesi ve Rıza Çalımbay gibi bir hocanın takımına. Partneri de Youla'ydı. Tekrar bir Fenerbahçe maçı için Kadıköy'e geldi. Gece 3.30 sularında eğleniyor haberleri yayıldı. Sonunda Rıza Çalımbay onu kadro dışı bıraktı. Gol atmasına rağmen... Umutları bir süre daha erteletti o. Kendisine yazık.

Rıdvan Dilmen'den bir anektod ile bitirelim; "Güntekin, ben Batuhan'ın yaşındayken Bolu'da oynuyordum. Bizim de Fenerbahçe ve Galatasaray maçları vardı. Ben de 4'te yatmıştım. Ama ben heyecandan uyuyamadım Güntekin. O eğlenmekten uyuyamamış."

ekleme: Batuhan Karadeniz 24 Nisan 1991 doğumlu. 18 bile değil. Ama sabaha kadar barlarda fink atabiliyor.

0 yorum: