10 Nisan 2009 Cuma

İY1 / MS 2 | Bana Müsade Beyler





Her ne kadar aksini söyleyenler olsa da maçın mutlak favorisi gece itibariyle bir gecelik de olsa lider Beşiktaş'dı. Kazanmasını geç de olsa bildiler.

Kişisel açıdan maçın hayalkırıklığı bahis oldu. Akşamüstü Nesine'de bahis oranlarına bakarken 18.00'lik İlk yarı 1, ikinci yarı 2 gözüme çarptı. İşaretledim; yanına da 3 tane banko çifte şanslık maçlar oynadım. Maçlar saat 19.00 gibi başlıyordu ve kuponu saat 18.57'de yatırmaya çalıştım; sistem kabul etmedi. "Neyse; kısmet değilmiş" diye vazgeçtim.

Maçın ilk yarısı bitti, hepimizin bildiği oyuncu değişiklikleri yapıldı ve "Vay anasını, gitti mis gibi kupon" dedim.

Maç hakkında tek şey: Zapo penaltı kullanırken şiddetle gerildim. Birkaç saniye sonra "Vardır Mustafa Hoca'nın bir bildiği" dedim; Varmış.

Bu arada vizeler başlıyor. Blogger arkadaşlarımdan bir haftalığına müsaade istiyorum.

0 yorum: