7 Nisan 2009 Salı

Ross Brawn = OHA!


Benetton, Ferrari, Honda ve şimdilerde Brawn' ın yeni durağı üstelik çift maaşlı olarak Brawn GP... Formula 1' i eskisi kadar sevmiyorum* belki ama bu adamı kesinlikle ve kesinlikle hep çok seviyorum. Sen tut ki batan geminin malı bir takımı al. Hali hazırda sponsorların olmasın, üstüne üstük 2. Lig klasifikasyonundan 1. Lige yükselmeye oynayacak bi kadronun oyuncularına eşit iki tane pilotun olsun fakat buna rağmen F1' in HALA en büyük dehası olduğunu ispat et. İşte bunu yaptı bu adam. Jenson Button' u hep sevmişimdir. Hatta F1 deki favori pilotum olarak yıllarca kaybedişini izlemişimdir, fakat şimdilerde o da bi ayrı güzel. (Doğum günümde kazandığını hatırlıyorum o kadar.)


Hala anlayamıyorum, aslında anlıyorum da mekanik alegoritmaların simetrisinde (ve aslında hiyerarşisinde) iken bir insan ortaya çıkıyor ve ortalığı darma duman ediyor... Üstelik uzun vadede hayli kaygı marjı olan bir takım ile. İşte bunu seviyorum.

Bu arada Brawn GP' nin sponsoru Virgin oldu. Hani şu plak şirketi de olan. Aferin.


Bir de dip not Selin' e. Jenson Button' u herşeye rağmen seviyorum be!


(*) Schumi nin bırakması ile bir alakası yoktur.

0 yorum: