7 Ağustos 2010 Cumartesi

Matias Emilio Delgado





Yok yok. Olmuyor. Yılların "bu sene olacak"cısı adamından ben bu sene "olmaz" diyorum. Gider-Kalır hâlâ belli değil ama ben kendimi bu adama güvenip umutlandırmayacağım.

Gol atıyor sevinemiyorum. Yine üstümüze kaldı diye düşünüyorum sadece.

Perşembe günkü Plzen maçının tekrarını izledim. Özellikle Delgado'nun paslara baktım bir kez daha. Bu adamın önünde Powell-T. Gay-Bolt üçlüsü falan olmalı. (Bu arada Gay ayarı nası' verdi Bolt'a? (; ) Arkadaşlarından fantastik sprintler ya da ani patlamalar bekliyor herhalde. Hayır bir de tanıdığı adamlar...

Ben bu sezona "Delgado bu sene patlama yapacak ağbiii" demeden başlıyorum. Size de tavsiye ederim. Özellikle takıma katılan bir iki gerçek "yıldız"dan sonra bu adam yıldız muamelesi çekecek değilim. İyi adamdır, alçak gönüllüdür, yakışıklıdır falan bi' yere kadar. Neyse, bekleyelim görelim.

-Neyi bekliyorsak hâlâ?..-

0 yorum: