1 Nisan 2010 Perşembe

Ali Ece ve Pascal Nouma Futbol Disco'da





Program bu akşam (1.4.2010-Perşembe) saat 20.00'de.

Geçen hafta da duyurmuştuk ancak biraz geç olmuştu. Programı izleyenler nasıl eğlenceli bir program olduğunu hatırlayacaklar. Türkçe, İngilizce, Fransızca geçen programda özellikle yabancı dil bilenlerin avantajı var. Arada bazı muhabbetlerin çevirisi "mecburen" yapılmıyor. (Geçen haftaki 3. ayak muhabbeti mesela (: )

Biz haberi verdik siz kendinizi ayarlayın derim. Güzel eğlence olacak gibi. İsteyen görüntülü, isteyen sadece sesli takip edebilir programı. Yayını aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz.

1903 Radyo

PS: Ulan o kadar reklamını yaptım ki ben bile kendimden şüphe etmeye başladım. Ama cidden bi' bağım yok. Hatta Haber 1903 ilk açıldığı zamanlarda buradan deli gibi eleştiren de bendim. Neyse, tadını çıkaralım. Akşam mail atıp tanıtımlarımın payını isterim ben de. (:

0 yorum: