7 Ağustos 2009 Cuma

Store'da Mor Forma İzlenimleri


Devletimizin her ayın 7'sinde gençler parasız kalmasın, 2-3 gün boyunca bu parasızlığın verdiği o heves ile hemen harcasın, borcunu da versin diye aylık 180 lira verdiği bir gündü bugün. Ben de parayı alır almaz Store'a doğru yol aldım. Metrobüs sağolsun.

Girer girmez Ali Sami Yen'in yanındaki çadıra malumunuz, büyük bir manifesto karşılıyor. Türkiye'nin "ilk"leri ve "en"leri. Sağ taraf bayan - çocuk, sol taraf yeni kreasyon t-shirt'ler. Bu 1481 - 1905 ürünleri zekice tasarlanmış ürünler barındırıyor. Neyse forma reyonuna gidiyoruz. En sol "yeni sezon parçalı"sının. Yanında mor formalar var. Onun sağında da beyaz. Beyaz kafadan kreasyonu ile kaybediyor zaten. Parçalıları incelerken ben, gelen mor formalara bakıyordu. Herhalde meraktan diye bakarken, gelenin formasını alıp gittiğini görüyorum. Hatta mora doğru yaklaşınca bir taraftar "bunu giymek de cesaret işi" diyor ve alıyordu da. Başka birisi de şu klasik gibisi var mı diyerek parçalı'yı götürüyordu. Ama mor inanılmaz bir satış yapıyor Store'larda. Yakından bakınca renk ve dizaynı oldukça hoş. Gelen aile babaları da çocuklarına küçük morlardan alıyordu. Kendilerine de büyüklerinden. Kabinlerin önünde formasını inceleyen bir gençte; "lan bu forma cidden çok güzel. acayip hoş ya bu forma" diyordu beğenisini anlatmak için. Satış anlamında 10 dakikada gördüğüm kadarı ile 1 parçalı satılıyorsa 3'de mor satılıyordu. 3 mor formaya 1 parçalı istatistiğini kırmamak için parçalıyı aldım çıktım.

Arkasına ismini yazdırmak isteyipte yapamayanlar da çoktu benim gibi. Yeni yazı tipi için 1 hafta daha bekleyecekmişiz. 19 Kewell veya 10 Arda arasında kaldım aslında. Arda favorim. Netice olarak; mor inanılmaz derecede benimsenmiş ve fazlasıyla satışı yapılır durumda.
Son olarak; Kaleci kazaklarını ya ben göremedim ya da yoktu. Olsa eminim beyazdan daha çok satardı onlar.

0 yorum: