28 Şubat 2009 Cumartesi

The Special One


"golü attıktan sonra maç onun icin adeta bitti. benim takım icin çalışacak 11 futbolcuya ihtiyacım var. ama sadece 10 kisi bunu yaptı. takımın defansif yönüne de katkı yapacak şekilde kendisini geliştirmesi gerekir. beni etkilemeli, seyirciyi degil. ama her seye rağmen biliyorum ki onu geliştirebilirim, ve kendisi de oğrenmeye hevesli."
Liverpool'u Anfield Road'da Joe Cole'ın attığı gol ile 1-0 kazandıkları maç sonucu Joe Cole hakkındaki demeci.

"kuş gribinden bile manchester'dan fazla korkuyorum"
İngiltere'de puan farkının 7'e inmesi sonucu yaptığı bir açıklama.

“Baskı? Ne baskısı? Baskıyı fakirler hisseder. Çocuklarının karnına bir lokma ekmek koyabilmek için sabahtan akşama çalışmak zorundadırlar. Futbolda baskı yoktur.”

“Genç oyuncular kavuna benzerler. Kavunun içini açmadan iyi olup olmadığına %100 emin olamazsınız. Bazen pazardan müthiş kavun diye aldığınız kavun tatsız çıkar. Bazen de çürük gibi gözüken kavunun lezzetine doyum olmaz.”

"onun röntgenci diye tabir edilen insanlardan biri olduğunu düşünüyorum. böyle tipler vardır; evde otururken teleskopla başka aileler neler yapar izlerler. o da chelsea hakkkında konuşuyor, konuşuyor, konuşuyor."
burada da Arsene Wenger'e giydiriyor!

"Dünyanın en iyi teknik direktörü olmayabilirim. Ama dünyada da benden iyisi yok!"

"Açıkçası bana nasıl Şampiyonlar Ligi finalinde 4-0 yenilebilineceğini öğretmesine ihtiyacım yok; çünkü böyle bir şeyi öğrenmeye yönelik arzum yok."
Burada da Johan Cruyff'a selam çakıyor!

"Benim futbol hayatımda koca bir sıfır var. Ancak onun futbol hayatı mükkemmeldi, başarılarla doluydu. Benim teknik direktörlük kariyerimde kupalar varken, bu kez Rijkaard'ın elinde koca bir sıfır var."

"Yorgunluk mu? Günde 10 saat çalışıp evine yemek götürmek zorunda olan baba yorgun olur bizler değil"

" i'm european champion and i think i'm a special one."
Chelsea başına geçtiği zamanlardaki ilk açıklaması.

0 yorum: