12 Mayıs 2010 Çarşamba

Batuhan Karadeniz || Güle Güle




Baştan söyleyeyim, üzüldüm bu olaya. Kızmadım açıkcası, sadece üzüldüm. Belki Batuhan'a kızmışımdır.

Batuhan Karadeniz, son yıllarda Beşiktaş Alt Yapısı denilince akla gelen 2-3 isimden birisi.(diğer isimlerin de S. Özkan ve İ. Kaş olması çok acı. Neyse ki bir de Necip geliyor) Şu zamana kadar Beşiktaş'a bir şey kazandırmış değil. "Doğal tabii, 19 yaşında bir genç neler kazandırabilir ki?" diyebilirsiniz. Ancak Batuhan isteseydi kazandırabilirdi. Yaşıtlarından çok çok üstün bir yapısı vardı. Alt liglerde, genç Millî Takımlarda önüne geleni ezen; golleri sıralayan bir isimdi. Eski Açık'dan bakıp, Yeni Açık tribünün önünde ısınırken bile izlerdik onu. Bana göre dünyanın en iyi stoperlerinden Pique'yi hava toplarında ezerken gördük neredeyse...

Hep bir umut, hep bir hevesdi. "Olacak" dedik, "kafasını toplayacak" dedik bol bol. Her yaz kampa girecek, önümüzdeki sezon fırtına gibi olacakdı. Olmadı... Son olarak Mustafa Denizli özel olarak ilgilendi. Gitti şahsen doktorlardan randevu aldı; Batuhan gitmedi. Devre arasında ulaşılamayan çocuk oldu. Altyapı değerlerini Süper Lig'de görmek isteyenlerin "Aranıyor!"u gerçek hayatta da "Aranıyor!" oldu hatta. Ulvi abisi, A Takımdaki abileri, Babası, Yemen Abi... Herkes peşinden koşturdu.

Son olarak A2'de izledik Batuhan'ı. Fizik olarak toparlanmıştı belki; ancak yine de sıfırdı. En iyi yaptığı iş Kapalı'nın önüne gelip 3'lü çektirmek oldu. Ali'ler, Furkan'lar, Erkan'lar... Onlar görülmedi, Batuhan görüldü. Ama Batuhan gol olduğunda bile sevinmedi arkadaşlarıyla. O maçta genç arkadaşlar "Batu! Batu!" diye tutuşurken, yaşça büyük abilerimiz "soytalığı bıraksın top oynasın" dedi. Ben bir şey diyemedim açıkcası. Yine kızamadım Batu'ya.

2 Milyon Euro'ya gitti Batuhan. Beşiktaş'a hiçbir şey kazandırmadı, birazcık para kazandırdı şimdilik.

Suçlu kim derseniz eğer; en az %51 Batuhan derim.

Madem oynayacak gitsin orada oynasın. Belki ülkeye kazancı olur. Beşiktaş açısından faydası ise arkadan gelen yeni gençler. Şimdi alkışlayacağımız bir Batuhan yok. Ali'leri, Erkan'ları, Atınç'ları alkışlarız. Gurur duyarım. Yaşıtlarım, küçüklerim kim varsa altyapılarda; hepsinin önünde ibretlik bir öykü var.

Ne oldum demeyecekler, Beşiktaş'a ne verdim diyecekler. Sonra afraları tafralarıyla birlikte başımızın üstündeler belki de.

Not: Biraz önce Es-Es Asbaşkanı satış hakkında açıklama yaptı. Batu Galatasaray ya da Fenerbahçe'ye transfer olursa Beşiktaş 5 Milyon pay alacak. Başka takımlara giderse %25 pay alacak. Bu maddeler 7 sene için geçerli. Ayrıca 3.5 sene sonra Batuhan Es-Es ile anlaşmak istemez ise Beşiktaş'a transfer hakkı doğacal.

1 yorum:

SirEvo dedi ki...

Bu adamın gidişine dışarıdan bakıp "aa mallara bak kimi yolladılar" diyenlere acıyorum ben de. Kendini hiç geliştirmeyip sürekli barda pavyonda takılan, antrenmanlara uğramanayan, teknik direktörüne sallayan adam gönderilmiş, çok da iyi edilmiş. Üstüne para alınması da cabası..