14 Nisan 2010 Çarşamba

".bne Levent"in Gerçek Yüzü

Habertürk Gazetesinden Meriç Müldür'ün haberi bugün geniş yankı uyandırdı. İddiaya göre Beşiktaş JK Başkanı Yıldırım Demirören, Trabzonspor maçından sonra TFF Başkanı Mehmut Özgener'e "O Levent .bn.si senin yanında olduğu sürece ben karşındayım vesaire vesaire"... şeklinde bir SMS atmıştı.

Olayı sıcağı sıcağına değerlendirmek yerine Beşiktaş tarafından gelecek açıklamayı bekledim. İyi de yapmışım, öyle bir belgeyi ortaya koydu ki Beşiktaş Yönetimi Meriç Müldür yaptığı hatadan dolayı özür dilemekten başka bir şey yapmamalı.


.

Beşiktaş'a gönderilen ve savunma istenilen yazıda "ilginçtir ki" Demirören'in Özgener'e yolladığı mesaj da eklenmiş. O mesajı inceliyoruz. Yukarıdaki görseli Beşiktaş'a gönderilen resmi belgeden kestim. Ben ".bn." kelimesini göremiyorum orada. Gören var mı?

Bu saatten sonra o manşet nasıl atıldı, o belgeler Meriç Müldür'ün eline nasıl geçti, Meriç Müldür neden böyle bir haber yaptı bir hesabını vermeli. Yoksa alayının iyi niyetinden...

BJK Resmi Sitesinde Yayınlanan Haber için tıklayınız.

0 yorum: