26 Ocak 2010 Salı

Neden Çark Ettiniz Ey Beşiktaşlılar?!

" Bu başkana Beşiktaşlılar alışamadı, tutarsız, dengesiz davranışları var. Çok yazık, 106 yıllık kulübümüzü etik değerler açısından son derece zedeliyor. Süleyman ağabeyi ve o zamanki yönetim tarzını Beşiktaşlılar çok özlüyor. Taraftarlar, bütün Beşiktaş camiası ve spor kamuoyu bu nedenle birilerine `çıkın artık ortaya` diyorlar."

Sinan Vardar, 08.01.2009 Tarihli Açıklaması

Metin Keçeli'den sonra Sinan Vardar da "çark" edenler listesinden seçime Demirören'in yanında girdi.

Bu adamların -kimse kusura bakmasın ama- kafası çalışmıyor herhalde!

6 yıldır kendini ve takımı çekebildiği kadar dibe çekmiş, cümle alemin makara konusu bir insanı yeniden Başkan yapmak için kıçını yırtıyorlar. Kendi taraftarının bile istemediği bir adamın aday olmasını da bir yere kadar anlarım da ona destek verenlere hiçbir şey diyemiyorum. Murat Aksu belki çok iyi bir Başkan olmayacaktı kimse garantisini veremez ancak bir değişimin gerektiğini idrak edemeyen akılsızlara diyecek bir şey bulamıyorum. Yaşınızdan başınızdan utanın! Yarın öbürgün Beşiktaşlı yaptığınız evlatlarınız hesap sorar sizden inşallah!

Menfaatleriniz - çıkarlarınız batsın, Beşiktaş'tan uzak durun inşallah.

Ben çocuklarıma sizin Beşiktaş'ınızı bırakmak istemiyorum, vicdanınız rahatsa vay halinize!

0 yorum: