29 Ocak 2010 Cuma

Beşiktaş Başkanlık Seçimine Doğru #2 (Onursal Başkan...)





Artık iyici mide bulandırıcı bir hale gelen Sayın Başkanımız Yıldırım Demirören ve Ekibine Barış Manço'dan gelsin:
barış der her bir yanın altın gümüş taş olsa
dalkavuklar etrafında el pençe divan dursa
sapa kulba kapağa itibar etme dostum
içi boş tencerenin bu sofrada yeri yok
sapa kulba kapağa itibar etme dostum
içi boş tencerenin bu sofrada yeri yok

para pula ihtişama aldanıp kanma dostum
içi boş insanların bu dünyada yeri yok
Geçenlerde Onursal Başkan Seba NTV'de kısa bir göründü. Biz o güzel günleri yakalayamayanlardanız. Araştırdığımız, okuduğumuz kadarı var. Bir de "futbola 'fitbol' diyen başkan istemem"ciler, "ahmet dursun, Seba gitsin"ciler biliyoruz. Bunları diyenlerin içi rahat mıdır acaba? Seba döneminin de hataları olmuştur da, O Seba'dır yine. Bu yaşta yönetici olamazdı belki de ama kulübe küstürenlere yazıklar olsun. Ben Seba'ya bakınca İnönü'de ilk attılan golü görüyorum, Baba Hakkı'nın alnından öptüğü adamı görüyorum. Bir de geçenlerde köprü trafiğinde Ahmet Dursun'u gördüm. Bir Barca maçından başka bir şey ifade etmedi. Barca'ya gol atanları bulmak kolay da, içimizden gelip de yıllarca Başkanımız olacak birini ne zaman bulacağız acaba. Sistem mi izin vermiyor, biz mi vermiyoruz? Ah ulan, ne biçim küstüyoruz insanları... Ben üzüldüm Onursal Başkan'ı görünce öyle gözleri dolu dolu. O da sanki "Beşiktaş kimlere kaldı" der gibiydi. Ah be Başkan'ım, kimlere kaldı görüyoruz işte.

İnsanları Murat Aksu - Yıldırım Demirören arasında tercih yapmak zorunda bırakan Beşiktaş ileri gelenlerine de yazıklar olsun! Bir umut Demirören'den kurtulmak güzel yine de. Ancak pek imkan vermiyorum malesef.

0 yorum: