25 Ocak 2010 Pazartesi

Beşiktaş Başkanlık Seçimine Doğru





İki adayla gidiliyor seçime. Mevcut başkan Demirören, Başkan Adayı Eski Yönetici Murat Aksu.

Aklı başında bir Beşiktaşlı kime oy verecek olursa benim de gönlüm ondan yana. İsim vermeye gerek yok! Bu zamanda elini taşın altına soktuğu için bile teşekkür etmek lazım kendisine. Seçim Pazar günü yapılacak. Bu hafta son durumlar şekillenecek.

Bir yanda 6 yıldır camianın anasını ağlatan bir Başkan. Bir yanda camiayı umur dolu sözlerle hayallere sürükleyen bir aday. "Akıl" Murat Aksu'yu işaret ediyor doğal olarak. Aslında bir süre öncesine kadar Aksu kesin kazanır diyordum. Ancak "camia içinde bir tanıdıkla" konuştuktan sonra hayal kırıklığı yaşadım desem doğrudur. Bazı dernekler, rantçı ekipler Demirören'in tasmasıyla dolaşmaktaymış. Bu oyların dönüşü yok.

Bugün Fatih Kaya Haber1903.com sitesinde bir yazı yayınlamış. Ondan bir parça yayınlıyorum, o da aynı şeyden bahsetmiş:
Murat Aksu`nun seçilmesini engellemek için Yıldırım Demirören`e oy verecek olanlar da var...
Bu düpedüz Beşiktaş`ın geleceğiyle oynamak!
İhanet demek istemiyorum...
Ağır olur!
Az değil ciddi bir kesim böyle düşüyor...
Özellikle dernek ziyaretlerinden sonra bu düşünce fazlasıyla arttı...
İnanmıyorsanız başka bir yol deneyin...
Adaylara inat pusulanız siyah veya beyaz olsun...
Oyunuzu öyle atın!
Aksu'nun kazanması için "normal Beşiktaş'lı" katılımının fazla olması lazım. Buradan Beşiktaş'ı sevenlere yalvarıyorum; oyunuza sahip çıkın!

Önümüzdeki seçimlerde muhtemelen oy kullanma hakkına sahip olacağım. (Tabii olağan kurul olursa) Ama şimdiden düşünüyorum, Demirören'e bir insan niye oy verir? Mantıklı bir adet cevap bile bulamıyorum.

Beşiktaşlı bir tribün liderinin bir lafı/bedduası var. "Bugün Beşiktaş'tan menfaat bekleyen yarın anasından bir şeyler beklesin" gibi bir şeydi. Katılıyorum! Rant kapıları kapanmadan işler düzelmez. Haftaiçinde konu hakkında birkaç yazı daha gelecek.

Kazanan Beşiktaş olsun.

0 yorum: