6 Haziran 2009 Cumartesi

Topuz Meselesine Son 2-3 Cümlem


Transfer olayından çıktı mevzuu. Benim takılmam "Doğuştan Beşiktaş'lıyım" tarafınaydı. Komik geliyordu bana, çünkü Topuz geçmişte "Üç Büyükleri tutmadım. Doğuştan Kayserispor'luyum" demişti.

Kendi ağzından okuyalım isterseniz;

-Futbolculara hep tuttuğun takım var mı diye sorulur. Futbolcular da 'küçükken bir takım tutuyordum ama artık profesyonelim, tutmuyorum'diyor.
Yok, ben şöyle söyleyeyim, benim abim Kayserispor Taraftarlar Derneği'ndeydi. Benim de elimden tutardı ve küçük yaşta maçlara götürürdü. Deplasmanlara bile götürürdü. Kayserispor aşkıyla büyüdüm. 1996 senesiydi diye hatırlıyorum, ilk maçıma çıktığımda stada çok değişik geldi bana. Hayal kursam imkansız gibi gelirdi bana. Kayserispor tribünlerinde ben taraftarken, bir gün baktım onlar beni seyrediyor. Düşünsene... Bana çok değişik gelmişti. O anı hiç unutamamam.. Saha yemyeşil ve cennet gibi birşeydi.

-Sen Kayserispor taraftarısın ve 3 büyüklerden hiçbirini tutmadın yani.
Yok tutmadım. Küçük yaştan beri, kendimi bildim bileli hep Kayserispor'un maçlarına gidip geldim. O yüzden Kayserispor'luyum.

-Peki 3 büyüklerden hiç sempati duyduğun oldu mu?
Sempati duyduğum derken, Avrupa Kupalarında oynarlarken herkes gibi ben de onları tutuyorum. Sempati olarak sadece bu oldu.

ilgili link; http://www.ligtv.com.tr/LigTvComTrOzel.aspx?r=1&hid=19102&p=6

Daha da bu olay ile ilgili yazmam. Kime gittiği de önemli değil benim için. İsterse şu saatten sonra Manchester alsın. Bu adamın gömlek gömlek üstünde kaliteye sahip adamları bu paralara getirebilecek iken, hatta kulübüne para vermeden getirebilecek iken, bu adamın gündeme oturması hatta 2 camianın da birbirine girmesi çok saçma. Sanırsın takımlarını bu adam kurtaracak. Bu adamın 3 büyüklerdeki futbol hayatı başlamadan bitmiştir benim gözümde. En azından vereceği katkı olarak.

Büyük Usta sen de nur içinde yat emi..! Şaka maka da cidden adamı Fener kaçırdı ya:/

0 yorum: