22 Mart 2009 Pazar

Murat Ceylan / Yeni Nesil Emre mi?


Dün oynanan Gaziantepspor'un Trabzonspor'u 3-2 yendiği karşılşamada sahanın yıldızlarından biriydi. Peder Bey ile maçı izlerken bu gencin Emre Belözoğlu'na ne kadar benzediğinden ve bayağı yetenekli, hırslı olduğundan konuştuk. Daha 20 yaşında ve Türk Futbolunun gelecek vadeden en önemli isimlerinden biri. Orta sahada mücadele önemlidir. Hem rakip atak oyuncuları karşılamak hem de rakip defansı zor sokacak toplar atmak zorundasınızdır. Bu adam zannedersem bunları yapan bir Türk olarak önce ligimizde sonra da Avrupa'da iyi yerlere gelecek.


Fizik olarak da hırs olarak da Emre'ye benziyor; sonu benzemesin. Ayrıca Tello'ya da benzetiyorum ikili micadelelerde kaçmayan ve sonuna kadar hırpalayan biri olmasıyla.

Murat Ceylan'dan dinliyoruz:
Saha içinde hırçın bir oyuncu izlenimi bırakıyorsun. Konuşurken son derece güler yüzlü ve yumuşak başlı bir genç var karşımda ama saha içinde bir şeyler değişiyor galiba.

Sahaya çıktığımda karşımdaki arkadaşım da olsa hiç kimse
yi tanımam. Çünkü ben her şeyimi orada kazanıyorum. Sahaya çıktığımda çok hırslı olurum ve yenilgiye tahammül edemem. Bu nedenle bazen hırçınlaşıyorum. Ama karşımdakine zarar verecek bir harekette bulunmam. Benim hırsım ve sertliğim topa.

0 yorum: