30 Ağustos 2010 Pazartesi

Erman Toroğlu

KanalTürk'ün şaklaban ekibine ne kadar uygun bi' insan olduğunu biliyorduk zaten. Lig Tv-Show Tv'deki Maraton geçmişi ortada. Hani bazısı vardır; cidden harbi konuşur, ağzına geleni söyler ama samimidir. Bir de böyleleri var. Maksat laf olsun torba dolsun, beni unutmayın, ben de varım triplerindeki abiler. Sırf gündemde kalmak için yapmayacağı şey yok. Özet için youtube'a "Erman" yazın, izleyin, gülün, geçin.

He, izliyoruz tabii kendisini yalan değil. Zira Pazar gecesi TV'de ya Rıdvan Dilmen ve Güntekin Onay'ın %99 Fenerbahçe programını izliyorsunuz ya da bu KanalTürk'ün şaklaban kadroyu. Güzel eğlence çıkıyor. (Bkz: Ahmet vs Erman.) Ancak biz bunlarla dalga geçerken bunların dediklerini büyük oranda geçerli kabul eden bi' toplum olduğunu söylemeliyiz, bunları anlatma çabamız da bundandır. (Aslında bunların hepsini bi' odaya kapatacaksın, Türk Futbolu dediğimiz şey yarı yarıya rahatlar, büyük oranda ilerler. Neyse konumuz Erman şerefsizi.)

Hazretler şöyle buyurmuş. Nobre'nin golünden önce faul varmış, Quaresma kendini bırakmış bık bık. Pozisyonları doğru yorumlamıştır, haşa haddimiz değil kendisini bu konuda eleştirmek(!).. Rakiplerin bu sene ihtiyacı olan şey adaletmiş. Hani çakal ya, uyarıyor şimdiden hakemleri falan. Dikkat edin diyor. Geçen hafta İBB maçında Beşiktaş'ın verilmeyen penaltısı, rakibe gösterilmeyen kırmızı kart?.. O zaman neredeydin sayın Adalet Timsali Erman?

Geçen seneki Fenerbahçe maçının ardından Bobo hakkında söylediklerinden sonra notunu vermiştik bu şerefsizin. Dediklerini kaale almamak gerek. Telegol'de "Rijkaard çıksın oynasın" gibi abuk bi' muhabbet dönerken "Yeni evlendi oynayamaz" diyip kıs kıs gülmekle olmuyor.

4 yorum:

alioner dedi ki...

o yaziyi okudum tek kelimeyle yavsak erman yani daha ne denir ki

Mavi Ateş dedi ki...

asıl yavşaklık sizin yaptığınız.

erman'ın yavşaklığını cümle alem biliyor ona diyecek birşey yok ama çıkıp da nobre/quaresma'nın pozisyonları üzerinden muhabbet çevirmek asıl karaktersizliktir.

nobre'nin golde deumi'yi tekme tokat indirdiğini görmemek için kör olmak gerek. verilen penaltıda da quaresma'ya en ufak bi müdahale yok.

erman'ın çakar'ın kim olduğunu herkes biliyor. delikanlıysanız çıkın bunları yazın. sizin beşiktaşlılık duruşunuz bu mu?

Bay Kerahet dedi ki...

@MaviAteş

@MaviAteş

ne yazıyor yukarda:

Nobre'nin golünden önce faul varmış, Quaresma kendini bırakmış bık bık. Pozisyonları doğru yorumlamıştır, haşa haddimiz değil kendisini bu konuda eleştirmek(!)..

pozsiyonlar doğru veya yanlış demiş miyim? önce okudğunu anla. sonra başlarsın böğürmeye.

Koray Gök dedi ki...

erman toroglu modern futbol'un medya maymunudur.

tam da yerini bulmuştur, ne güzel demiş atalarımız ''it iti ağırlar'' diye.

www.mikrofonlarimizistanbulda.com