21 Aralık 2009 Pazartesi

Gece Maçı vs Gündüz Maçı





Şimdi diyelim ben bir Galatasaraylıyım ve Çarşamba günkü maça gitmek istedim.

21.30'da gittim stada, maçın bitiş saati 23.30 civarı bir saate denk geliyor. Hani rakip de Trabzon olduğundan daha önemli & güzel bir maç olacağı için erken de çıkmam hani bitene kadar da beklerim. Eh bir de kazansak biraz daha bekleyip takımımı tebrik etme hakkım olsun. Sonuçta benim maç bittişi falan derken staddan çıkış saatim 00:00'a yakın bir saat olcak. Eh, herkes de İstanbul'un merkezinde olmak zorunda değil. Ben eve varmışım saat 00.30-01:00 arası. Bayan biriysem tek başıma maça gitmem mümkün değil zaten, o saatlerde tek başıma nasıl dönerim?

Hadi eve de döndüm, duş vs hazırlıklar 02:00-02:30'a doğru uyurum anca.

Eee, sabah iş/okul? Yerim ben öyle maçı. İzlerim evimde en kötü n'apalım.

Pazar günleri bile maçları akşam saat 20:00'de oynatan Federasyonumuza selamlar. Haftasonu 20:00'de oynatan haftaiçi o saate maç koyar tabii. "Gündüz maçı kötü maçtır" diye bir kural var da bizim mi haberimiz yok? Bazı kimseler gece maçlarını daha da çok sever ama hiç yoktan Pazar günleri gündüz maçı yahu. Çok mu zor?

Footballove.com'dan Koko B'nin yazısında gördüm haberi. Çıkış noktası bir nevi (:

2 yorum:

Metonet dedi ki...

Ayrıca İngiltere'den, İtalya'dan daha zenginiz ki elektrik masrafını hesaba katmıyoruz. Gündüz olsa senin dediklerin de maça gitmez mi? Gider. Sami Yen'e yürüyerek 10 dakika mesafede oturuyorum yine de evde izliyorum. Halimiz harap.

KoKo B dedi ki...

maçı da trt veriyormuş. gitsek bir dert gitmesek bir dert...