26 Ekim 2009 Pazartesi

Bir Öpeyim Geçsin Diyen Sağlık Ekibi !!

Roberto Carlos'un grekoromen, Abdel Kader Keita'nın ise ağır sıklet çalıştığı ikili mücadeleden sonra sahaya Carlos'un yumruk yediği yere eliyle tedavi uygulayan kişinin sloganı bu. Öpeyim geçsin. Elinde eldiven olmamasını geçtim, adamı öpmek nedir arkadaş? Tedavi de değil zaten. Bildiğin okşayıp, öpüyor yani. Bir şey söylüyor kulağına desek, elf değil ki Carlos kulaklarının biri yerde diğeri gökte olsun. Baş ağrısı için gidince soyuyordur bu adam...

3 yorum:

Bay Kerahet dedi ki...

ahahhha:)

maçta ben de farketmiştim videoyu buldugun iyi olmuş.

işin garibi carlos öpücüğü alınca kalkıyor. işe yarıyor yani ((:

Metonet dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Metonet dedi ki...

hahaha
ben bunu görmemişim. töbe töbe.
atanalirspor'dan geldim ben bu arada.