5 Mayıs 2009 Salı

Türk Usulü Yorumla Yarı Final


Sol bek diye yetiştirdik, traş köpüğü çıktı bu Kieran Gibbs! Wenger böyle bir maça böyle tecrübesiz adamlarla çıkmakla neyi amaçlıyor?! 4 senedir genç sevdası yüzünden Gunners ne hale geldi!

Neyse yapamıyorum bunu ben. Gibbs ikramı ve Almunia hediyesi 2 golle maç 11.dakikada bitti. Arsenal beklerinin orta konusunda zaafiyeti var. Hatta bütün takımın bir zaafiyeti var. Her orta bomboş arka direğe gitmekten harap düştü. Ferdinand ve Vidic desen zaten duvar. Manchester'ın kendisi bir duvardı bu maçta. O'Shea, Evra, Ferdinand, Vidic, Carrick, Fletcher, Anderson, Park ve arkalarında Van der Sar gibi bir dev olunca zaten gol yeme olayını kapatıyorsunuz. 8 tane savunma özellikli adam. Ronaldo'nun hızına, Rooney'in çabalarına kalmışlardı. Arsenal yardım etti onlara. Ferguson'da 3 olmuş, rakip saha bomboş, Tevez gibi bir at dururken Berbatov gibi bir pivot santraforu atıyor oyuna. Manchester United balı var. Bunu anladım.

Arsenal ise, gençlerin dezavantajını çekiyor. Genç + 3-4 tecrübe yapsalar takımı, bugün hala uzatmalara giden maçı bile konuşuyor olabilirdik. Olmuyor tabii onlar adına. Kolay demoralize oluyorlar, kale önünde çok pas yapıyorlar ve Adebayor böyle maçlarda yok oluyor. Sene bitti onlar adına. Gelecek sene artık onlar için hedef. Arshavin'li bir Arsenal daha farklı olacaktır.

Manchester, Ronaldo ile çıktı bir üst tura. Şu Park'ta nasıl bir adamdır, ben hiç sevemedim. Ama en sevmediğim O'Shea. Cihan Haspolatlı'nın İngiltere görmüşü adam.

0 yorum: