30 Mayıs 2009 Cumartesi

Şampiyon Biziz Beşiktaş Birinci || Bilica


"Gönüllerin şampiyonluğunu geçen yıl kazanmıştık. Bu yıl artık şampiyon olduk ama Beşiktaş birinci"

"Beni antipatik bulanlar hep 3 büyüklerin fanatik taraftarları oldu. Oysa ben kötü bir şey söylemedim ki. 7 yeriz, 9 yeriz, 8 yemeyizderken amacım kimseyi kırmak rencide etmek değildi. Ben Avrupa’da başarı isteğimi dile getirdim"

"Bilica'yı Fener'e verdik. Takımda revizyon yapmak zorundayız. Aksi halde çok sık yan yana oynayan oyuncular başarıya doyar hatta emekli zihniyetine bürünür"

7 ve 9 yiyip başarılı olma isteği...
Yorumsuz...

1 yorum:

cingibi dedi ki...

beni antipatik bulanlar diyo hala 7-8-9 diyo bu kafayla çabuk alır teskere iyi hoca iyi taktisyen olabilir. iyi futbolcu buluyo olabilir ama adam olamamış adam gibi adam ertuğrul sağlam tezahüratının tam terside bülent için geçerli