19 Mayıs 2009 Salı

Rüyada Thomas Schaaf Görmek!


Evet yahu Werder Bremen teknik direktörü olan Thomas Schaff. Nasıl bir bilinç altı ürünüdür bilemem ama blogumuzun yazarlarından Busker ve Bay Kerahet'te bu rüyada idi.

Yurt taksiti yatırmaya iniyordum rüyada müdüriyete. Kapıyı açıp, içeri girince adeta pazar gününü evde geçiren babalar gibi atlet ile müdür koltuğunda oturuyordu Schaff. Sakalı da vardı hani biraz. Şaşırıyordum orada görünce. Yanında Bay Kerahet, elinde bir bozuk para, parmaklarının üzerinde çevirme hareketi yapıyordu. Araya giren Schaff, "Elvir Balic böyle yapamıyor, parmaklarının arasında sıkıştırıyor o" diyordu. Arkadan Busker; "abi abi o değil de bu şampiyon kim olacak" diyerek klasik olarak yaptığı konu değiştirici sorularına bir yenisini de rüyamda ekliyordu. Neyse taksidi yatırdıktan sonra meraktan "Diego yerine kim oynanatacaksın?" diye sorabildim. "Mesut ve Pizzaro var, rahat ol sen" dedi. Gayette Türkçe konuşuyordu yahu. Sonra yine araya Busker girdi. Tam birşeyler soruyordu ki o sırada uyanmışım. Ne ifade eder bilmiyorum ama, Elvir Balic kısmı hayra alamet olmasa gerek. Herhalde Pizzaro finalde gol atacak.

3 yorum:

Bay Kerahet dedi ki...

auzhauzhaufa

balicle beni kıyaslaması şaşırtıcı:p

Adsız dedi ki...

Ama yanlış görmüşün hocam zira Schaff değil Schaaf o :)

felix mourinho dedi ki...

yok yok oydu. isminde bi hata olabilir:D