26 Nisan 2009 Pazar

Cin Olmuşlar, Adam Çarpıyorlar!



"Bir takım rahatsızlıklar vardı, bir takım duyumlar vardı. Bu duyumların önünü kesmek adına bu açıklamayı yaptım, şimdi cezamı aldım, seyrediyorum, sonu hayırlı olur inşallah"

Mecnun Odyakmaz / Kazandıkları TS Maçının Ardından "Bizi Şampiyon Yapmazlar" beyanıyla ilgili...



"Bu Anadolu'nun başarısıdır"
Bülent Uygun/Aynı Maçın Ardından



Peki maçı kaybetmiş olsaydınız Sayın Başkan? Bu kadar rahat konuşabilir miydiniz? Sizi kesmek isteseler kı.ını da yırtsan kesmezler miydi?

Yıllar sonra Anadolu'dan şampiyon çıkacak belki de. Ancak Teknik Direktörü de Yöneticisi de bir "iticilik" yarışına girdiler. Sezon başlamadan sorsalar "Tuttuğum takım olmayacaksa Sivas tabiî ki olsun" derdim; şimdi demiyorum. Tüm sempatiyi bir anda ortadan kaldırdılar. Hocası çıkar "Din, Millet, Yallah, Bismillah", Başkanı çıkar "Bizi öperler, bizi keserler"; iğrençsiniz ulan!

Bunları 3 Büyük kulüp başkanı/hocası yapsa şaşırmam da; sevimli, sempatik vs Anadolu takımlarımızdan birileri yapınca gıcık oluyor insan. Cin olmadan adam çarpmaya kalkan çok futbol insanı görmüştük Anadolu'da bugüne kadar da; bunlar Cin olmuş, adam çarpıyorlar.

1 yorum:

B U Z G İ B İ G O L dedi ki...

Manüplasyon, günümüz ticaret anlayışının dinamiklerini belirlemiyor mu? Adaletsizlikler, yolsuzluklar, adam kayırmalar, kadrolaşmalar, iktidarın nimetlerinden faydalanmalar, centilmence rekabettense her tür pisliğe tenezzül etmeler... BU'nun Laila çıkışı yada MO'nun küçük emrah eziklikleri sayesinde oluşturdukları manüplasyon sürecini, artık "hepimizin şampiyonluğu bu" aşamasına taşıyorlar, gözümüzün içine soka soka! Tiksiniyorum, umarım futbol tanrılarıda tiksiniyordur!...