29 Nisan 2009 Çarşamba

Türk Futbol Spikerliği


Ntvspor, Şampiyonlar Ligi, Uefa Kupası, Dünya Kupası, Avrupa Şampiyonası gibi büyük organizasyonları almazsa biz 200 sene daha bundan dem vururuz arkadaşım. Almışsın kadrona Ercan Taner, Güntekin Onay, Ersin Düzen, Emre Gönlüşen, Osman Sakallıoğlu ve gözümde bu işin kralı Murat Kosova'yı, biz de hala diğer kanallardan güzel maç anlatımı bekliyoruz. Bari Ali Okancı ya da Okay Karacan'ı maçlar için yayına getirin, anlaşın. Futbolu kurtarın, satışlarınızı artırın en önemlisi de bizi yabancı dilde yayın yapan spikerlere mahkum etmeyin. Ümit Aktan bile olabilir durumuna geldim ben.

O değil de Almunia ne içtiyse aynısından istiyorum!

1 yorum:

eurostadiums dedi ki...

bencede bu işin kralı murat kosova.premier lig ve basket milli takım maçlarına bayılıyordum.vallahi internetten bulsam indircem eski anlattığı maçları onları izliycem,yemin ediyorum.bir de ben spikere takan bi adamım.bazen en güzel şamp.ligi maçına salak bi spiker veriyo star tv.bende sesini kısıp izliyorum.napıyım abi dayanamıyorum.ilk 3üm
1.murat kosova
2.ercan taner
3.sabri urgan