19 Aralık 2009 Cumartesi

Twitter'dan Atışmak || Mehmet Demirkol vs. Ersin Düzen


Ersin Düzen ve Mehmet Demirkol'un Twitter üzerinden Ferrari üzerine başlayan atışmaları.

ersinduzen: birileri ferrari'ye sallıyordu sürekli....çıktı oyundan ne oldu ?
mdemirkol: oyundayken ne oldu?

ersinduzen: oyundayken 2-1 oldu....
mdemirkol: yapma ersinim açık alanda dokuluyor. sercan gol kralı olacaktı bir maçta. kötü demiyorum . o kadar iyi değil diyorum.
ersinduzen: açık alanda hızlı rakibi karşısında dökülmeyecek defans oyuncusu dünyada bir elin parmaklarını geçmez....
ersinduzen: o halde agüero karşısında yerlerde sürünen puyol'un barcelonada işi yok...
mdemirkol: :) agüero=sercan?
mdemirkol: bi de zapo'yu napıcaz? o mu iyiydi ferrari mi?
mdemirkol: ayrıca ferrari'nin beşiktaş'ta işi yok diyen kimse duymadım. toplam bedeli 20 milyon euro. eder mi? soru bu!
ersinduzen: bonservisi 4.5 , yıllık ücreti 2.5 ...3 yıllık maliyeti 12 mil. bonservisine 8 verilen tabatanın yanında ferrari bedavadır...
mdemirkol: zapo'yla gordo'nun maliyetlerini de ekleyeceksin ona!
mdemirkol: sercan'ın 46'da kaçırdığı pozisyonda ergiç'e asisti de yapan ferrari yere düşen de
mdemirkol: bunu gökhan yapsa bitmişti. nasılsa yabancı oyuncu yapınca sorun yok.
ersinduzen: gidenlerin maliyetini gelenlere eklemek benim bildiğim takasta olur...g.zan'ı açık alanda analiz için sadece derbiler yeter...
mdemirkol: ersincim gitmediler. hala paralarını ödüyor bjk.
ersinduzen: bjk parasını ödese dahi faturayı ferrari'ye kesmek neden ? ferrari'nin maliyeti 12 mil eurodur.helalı hoştur :)
mdemirkol: yahu fatura kesmiyorum. abartmayın diyorum. ferrariye ne tabii! adam işini yapıyor. helali hoş olsun.
ersinduzen: claude bakadal vardı bir ara d.bakırspor'da...fenerbahçe maçında servet'i hatırlar mısın ?
ersinduzen: servet'e kötü futbolcu diyebilir miyiz şimdi ? o halde gençlerbirliği maçında kendi kalesine gol atan ferrari niye kötü ?
mdemirkol: yahu kötü demiyorum ersin allah allah. abartıldığı kadar değil diyorum. kafaya çıkmıyor adam. hüseyine vurdurdu. net poziyon.
mdemirkol: ergiç'e asist yaptı
mdemirkol: geçen hafta kalabane'ye de vurduran. çıkmayan o.
mdemirkol: bunlar mükemmel olmadığını gösterir. kötü olduğunu değil.
ersinduzen: ferrari'ye ülkede kimse terry ,ferdinand , puyol da demedi. ya da ben duymadım görmedim...
ersinduzen: neden hep yenilen goller , verilen pozisyonlarda sadece savunma zaafları önplana çıkar ?neden kalabane süper çaktı kafayı denmez?


Burada bitti konuşma. Bu arada Ferrari'nin de elmacık kemiği kırılmış. Göz çukuru tabanında da çatlak varmış. Eğer, görmesine engel değilse ameliyat olmayacak Ferrari.

1 yorum:

SirEvo dedi ki...

Ferrari varsa Beşiktaş da yarışta vardır, yoksa cacık olmaz. :)