16 Aralık 2009 Çarşamba

FC Beşiktaş Chisinau



Beşiktaşlı bir işadamı almış kulubü başına "Beşiktaş"ı koymuş. Maksat Beşiktaş'ın adını duyurmak vs.

Yalnız amcam biraz karanlık işler çeviriyor gibi geldi bana, ya da Moldova'da sağlam bir internet yapısı mevcut değil ki kendilerine ulaşmak bayağı zor. Google amcanın sınırlarını zorladığımda birkaç şey bulabildim.

Bir adet resmi site: http://supersite.md/besiktas/index.html
Beşiktaş resmi sitesinde bir haberde adı geçiyor: bjk.com.tr (Bunu bulmasaydım takımın varolduğundan emin olamazdım)

Moldova 1. Ligi Divizia Nationala'da olmadıkları kesin. Zorlaya zorlaya Moldova Futbol Federasyonu internet sitesine ulaştım, ama sağ olsun onlar da sitelerine bir "ingilizce" seçeneği koymamışlar. Yine zorlayarak resmi liglere ulaştım ancak Divizia Naionala, Divizia A, Divizia B (Nord/Sud) liglerinin hiçbirinde bu takım adına bir şey yok. 2007-08 sezonunda ikinci ligde mücadele etmişler oradan sonrası kayıp. Yalan olmuşlar yani.

Bu da o sezonun istatistikleri:



1 yorum:

Sercan dedi ki...

Sitelerinin tasarımı bizim resmi siteden daha güzel.