19 Aralık 2009 Cumartesi

Beşiktaş 2-3 Bursaspor




Madde madde gidelim:

- Hakemden başlayalım ve aceleylen bitsin. Böyle güzel bir maça yakışmayacak kadar kötü bir yönetimdi. Eyyam, korkaklık ne ararsan var adamda.

- Ferrari'li Beşiktaş 17 maçta 7 gol yedi. Ferrari oyundan çıktı 2 gol yendi. (Sadece istatistik)
Bu arada geçmiş olsun Matteo! Biz 2 ayda bir omzu çıkan stoperler gördük, senin daha ilk sakatlığın canın sağ olsun. Bir de bazıları Ferrari'nin maliyetini hesaplarken Zapo'nun ve Gordon'un maliyetlerini de ekliyormuş. (Yazı Burada) Bir Beşiktaşlı olarak Gökhan Zan'ı yıllarca izlemenin "manevi maliyet"ini bilir mi onlar?

- Maçtan önce yağmur & fırtınadan bahsetmiştim, ancak yine de güzel maç olacağını düşünüyordum. Sahadaki 22 futbolcuya teşekkürler, gerçekten güzel mücadeleydi. Sahadaki 23. Kişi de gününde olsaydı keşke.

- Beşiktaş'ın tek uzun boylu adamı Ferrari çıkınca zaten doldur boşalta başlaması beklenen Bursa'ya gündoğdu. Ertuğrul Hoca boylu poslu Ömer'i de araya sıkıştırınca işlem tamam.

- Bir Beşiktaşlı olarak Zapo'yu çok severdim geçen sene. Kimileri "profesyonel" derken ben onu tuttum hep. Dedim bu adam ısındı buraya falan. Yalanmış, on numara profesyonel topçuymuş Zapo.

- Yusuf bu zeminde ne işi vardı anlamadım ama değişiklikler yüzünden Mustafa Hoca'ya "çok da" kızamayız. Zorunluluktan yapılan iki değişiklik var kafadan. Eh, Nihat'ın çıkması da zorunluluk sayılır. Hata kısmı başlatırken gerçekleşiyor.

- Resime gelirsek: Buz Adam, ailecek beğendik. Allah yolunu açık & uzun etsin inşallah. Hangi takım olursa olsun sahada gençleri görmeyi seviyorum. Gerçi Korcan biraz zorunluluktan sahadaydı ama olsun.


Sonuçta güzel maçtı vesselam. Tebrikler Bursa.


Az kalsın unutuyordum!

İbrahim Üzülmez; senden daha deli futbolcu görmedi & görmeyek bu ülke! (:

0 yorum: