11 Haziran 2009 Perşembe

Perez Şifre mi Yazıyorsun !?


Pes Master Lig, CM, FM, Fifa'nın transferli bölümlerinde bile Kaka' ve Ronaldo aynı senede gelemez iken, Busker bile menajerlik oyunlarında hile ile felan zor adam getirirken bu adam 2 hafta içerisinde önce Kaka', arada David Villa peşinden Ronaldo'yu aldı. Hilesi ya da şifresi felan neyse bize öğretsin de biz de getirelim oyunların menajerlik bölümlerinde. Pes 10'da Barça idi favorim ama şimdi Real oldu bile. Allah Pellegrini'ye kolaylık versin...

2 yorum:

cingibi dedi ki...

çok güldüm Allah da seni güldürsün

pecuchet dedi ki...

lan olm, ben gayette kolej takımı havası yaratıyorum oynadığım oyunda... bana ne ronaldo dan kaka dan...
daha realist transferler gerek. Tabii bunu söyleyip her yeni sezon kurduğumda takım ister madrid olsun, ister gs olsun search bar a girip önce "kim kall" daha sonra "morten gamst" bunların hemen ardından "alpay" yazmıyorum... bu oyunu %80 böyle oynar.

Posta gelirsem, 2002 takımı gibi oldular lan, sanki fazla jelatin oldular; sert kapağa ihtiyaçları var.

Hadi maça kaçtım ben hido bekler saşldksadsa öbdüm:)