2 Ocak 2011 Pazar

Mola


Felix Mourinho olarak 3 aydır her günümün birbiriyle yarışır derecede rezil, iğrenç, berbat olması zaten yeterince canımı sıkıyordu. Bunun da üstüne dün gece aldığım bir mesaj eklenince aslında geri kalan hayatımın sadece ilk 3 ayını geride bıraktığımı, bundan sonrasının da böyle devam edeceğini öğrendim. Aslında mesajdan sonrasını da pek hatırlamıyorum. Gözüm dönmüştü ve uyandığımda yüz üstü yatıyordum yatağımda. Anladım ki, böyle devam ettikçe uykusuzluk üzerine sağlık sorunları da yaşamaya devam edeceğim. Bu yüzden blog'a ve internet üzerindeki aktivitelerime bir süre ara veriyorum anlayacağınız. Zaten bloga bu yazıyı yazmak için internete girmiştim. Belki facebook duvarıma Buşker dün gece veya bu sabah yeni bir şeyler bile yazmış olabilir. Haberim yok.

"Bundan bana ne" derseniz de haklısınız. O yüzden alttaki nadide eseri dinleyin yeter Sadece Bay Kerahet'in haberi olsun, bloga Buşker Aşkaroğlu daha çok yazsın diye işte.

Namaste.