14 Eylül 2010 Salı

Bekleriz Jimmy Bey


Jimmy Jump'ı tanımayan yoktur. Enteresan bir renk. Dünyanın en önemli organizasyonlarına katılıp atlar. En son dünya kupasına takıyordu Barretina'yı. (ilgili bilgi için tık) Düz sahaya-sahneye atlayan adam da değil. Genelde yaptığı tüm eylemlerin altında bir felsefe, simge, anlam var.

Geçenlerde bir röportajına denk geldim. Şimdiki hedeflerinden biri İstanbulmuş. Arkadaş Beşiktaşlı çıkmış bir de. Forması falan da varmış. Hedef olarak bizimkileri göstermiş hatta. İşte Radikal'de yapılan röportajın ilgili bölümleri:
Türk futbolunu takip ediyor musunuz?
Ediyorum. Büyük takımları biliyorum. Beşiktaş’ı tutuyorum. Bir tane Beşiktaş formam bile var.

Beşiktaş sevgisi nereden geliyor?
Beşiktaş’ın taraftarı çok etkileyici. Bence benzer bir ruha sahibiz onlarla. Azimli, çılgın ve tutkuluyuz. Beşiktaş için, İnönü Stadı’nda sahaya atlamak isterdim.

Bunu denemeye niyetiniz var mı?
Yapsam güzel olmaz mı? Beşiktaşlılar da beni orada, onlar için koşarken görmek isterse neden olmasın?
Ben isterim hacı valla. Ama kritik bi' maçta gelme. Geleceksen de maçtan önce veya devre arasında falan atla. Eto'o'ya biraz ayıp etmiştin hatırlarsan. Ama gel sen yine de, anlaşırız biz. Hatta t-shirt'ine işleyeceğin mesajı da ben vereyim: Özkaynak Geleceğimizdir, Geleneğimizdir. Kral olursun yemin ediyorum.

Röportajın tamamı burada.

0 yorum: