6 Mart 2010 Cumartesi

Diyarbakırspor - Bursaspor / Maç Yazısı





Maçtan önce olaylar çıkacağı zaten belliydi. Diyarbakır tribünlerinde taraftardan çok provakatör vardı zaten. Maç öncesi İstiklal Marşı okunurken ıslıktan başka bir şey duyulmadı. O esnada bile Bursasporlu futbolculara bir şeyler fırlatıldı. Bursaspor kalecisi Ivankovun olduğu kale hedef tahtası seçildi. Maç o yüzden geç başladı. Maç başlar başlamaz her duran topta tribünlerden yabancı madder yağdı. Hani su veya bozuk para atılır ya normalde. Bu sefer yumruk büyüklüğünde taşlar atılıyordu. Maç ne zaman tatil edilecek diye beklerken bu sefer yardımcı hakemin kafasına gelen taş ile olaylar koptu.

Hakem dörtlüsü soyunma odasına indi, ardından Bursaspor kafilesi de gitti. Bu sırada Diyarbakırsporlu futbolcular, yöneticiler vs taraftardan destek istedi. Sivassporun 1-0 geride olduğu falan söylendi. Tazemeta ve amigo olduğunu zannettiğim bir kişi şovunu yaptı.

Aynı esnada Bursaspor kafilesi arka kapıdan kaçırılmaya çalışıldı. İki otobüs olarak staddan ayrıldılar. 100'e yakın polis koruması altında Diyarbakır sokaklarına doğru yöneldi Bursasporu taşıyan otobüsler.

Güzel maç oldu yani. Tempo falan iyidi. Maçın adamı Diyarbakırspor düşmanı provakatör şerefsizler seçildi. Bu şerefsizlerin bir kısmı gerçek taraftar olabilir, ama önemli bir kısmının hangi zihniyete hizmet ettiği malum.

2 yorum:

di canio dedi ki...

diyarbakırspor düşmalığı falan provakötörlükten çok o şehrin insanları böyle adamları içlerinde barındırmayacaklarını öğrenecekler öğrenmedikleri sürecede onlara davranılcak şekil bellidir daha çok şey yazmak isterimde olay futbol dışına çıkıyo

busker dedi ki...

peki ya şu anda ismini, sadece google a bakarak doğru yazabileceğim hondrunas ya da honduras milli marşını ıslıklayan tribüne ne demeli?