20 Ocak 2010 Çarşamba

Bu muymuş Paranormal Activity?!



Bir süredir "Amerikayı sarstı ne zaman buraya gelecek" diye bekleniyordu film. Öyle çok büyük bir sinema birikimim ve kültürüm yok ancak filmin cacık olduğunu anlamak için eleştirmen olmak da gerekmiyor. Filmi izlemeden yaptığım önaraştırmalar sayesinde bayağı heyecanla gittiğimden, son sahnesine kadar umutla bekledim ama yok... hiiiiç olmamış. Zaten filmin son 15 dakikasına kadar "e hadi ama bi' konuya giriş yapın" diyorsun; o da olmuyor. Filmin ilgi çekici olabilecek tek yanı Katie Featherston. Sağ olsunlar kendisinin göğüslerini bol bol gözümüze batırıyorlar. Başka bir dalgası da yok filmin. (Ki kendisi benim beğendiğim kadın tipi değil ben ordan da kurtaramıyorum (: ) Kendileri budur:




"Kaydı Yayınla"madan önce Ekşisözlük'e aktım neler yazılmış diye. Vallaha bizim millet de bayağı korkmuş. Ben ki korku filmlerinden gerçekten etkilenirim tırsarım falan, bana zerre işlemezken millet neyden bu kadar korktu anlamadım. Sinemaya gideyim derseniz bu filmi tercih etmek gibi bir hata yapmayın derim.

2 yorum:

t_okan dedi ki...

bizim memlekette de bi film geliyor kasıp kavurup gidiyor,lafım sana değil yanlış anlama zaten sen bi "sinemacı"sın yazman normal. şimdi bütün herkes bu filmi konuşucak az kaldı. öyle bi hava verdiler ki çok korkunç çok kokrunç bakalım ne kadar korkunçmuşşşşş şimdilik ilk olumsuz yorum geldi

GialloRosso dedi ki...

Seyrettiğim en komik filmlerden biriydi desem çok abartmış olur muyum?