17 Ocak 2010 Pazar

Avrupa'yı Sallayan Türkler / FM 2010




Bunu paylaşmazsam içimde kalırdı vallaha.

FM 2010'da oyuna yeniden başladık. Misyonumuz yerli & genç kadro oluşturmaktı. İki sene içinde takımda bir adet bile yabancı bırakmadık. Yerlilerin piyasası yüksek olsa da takımı bayağı güvlendirdik. Şampiyonlar Liginde zor grupta 1. olduk. Şimdi yarı finalde rakip Bayern. Galatasaray ise çeyrek finalde Lyon engeline takıldı. İşte bizim muhteşem gençler. Yaş ortalaması 22.

Her Beşiktaşlının hayalidir herhalde böyle bir takım. Altyapıdan oyuncular falan. Ahh ah...



5 yorum:

Schumy dedi ki...

Bir mail attım ama kontrol etme şansınız oldu mu ?

Bay Kerahet dedi ki...

mail hangimize attın acaba?

bana henüz ulaşan bir şey yok :/

Schumy dedi ki...

eyuboglu.mrt@gmail.com

Buna attım. Güzel bir konu da ondan dolayı diyorum.

Bay Kerahet dedi ki...

hocam valla aradım taradım yok sana bi mail yolluyorum ben ona cevap olarak yolla istersen. ;)

bonaventure dedi ki...

ders çalışıyorduk ama..