20 Ocak 2010 Çarşamba

Forzabeşiktaş.com Yönetimine Sevgilerimle(!)



Beşiktaş Kaptanına "kazma" derseniz; 2 ay No-Post cezası.
Beşiktaş Başkanına "çökerseniz"; sorun yok.

Başkan & Kaptan kim olursa olsun farketmez. Sizin de bahsettiğiniz "makam"a saygı zaten. Peki ben Üzülmez'e kazma diyince 2 ay no-post alıyorsam; Beşiktaş başkanına saygısızlık yapanlara ceza yok mu?

Demirören'i hiçbirimiz sevmiyor olabiliriz ama belki ben de Kaptan'ı sevmiyorumdur. Ayrıca benim kaptana "kazma" demem ile başkan'a "çökme" arasındaki farkı anlatmaya gerek yok.

Not: İşin bana göre en komik yanı; işaretlediğim yazıyı yollayan arkadaş, ben Üzülmez'e kazma diyince "Beşiktaş kaptanı hakkında düzgün konuşun, haddinizi bilin!" diye celallenen isim. Öyle konuşmakla olmuyor arkadaş.

2 yorum:

GialloRosso dedi ki...

Kusura bakma da hocam, hata sende. Forumun seviyesinin farkında değilmiydin. webkartalları için iyi şeyler duymuştum. Halen aynı mı fikrim yok tabii.

t_okan dedi ki...

kazma'ya 2 ay vermek kadar büyük bi saçmalık olamaz. Forza'da bir yönetim boşluğu var yönetim yok. olmaz şeylere nopost veriliyor,buna hakaret dememesi lazım bu bir futbol deyimidir buna hakaret dersen forumda adam kalmaz,forzayı idare edenler noposta kendini şartlamışlar bişey yapsa da şutlasak derdindeler.