6 Aralık 2009 Pazar

Yıldırım'ın "Çifte Standartlı" Çarpması


Benim Kulüpler Birliği Başkanlığı yaptığım dönemde hakemleri korumaya çalıştık, diğer başkanlara da teşekkür ediyorum herkes elinden geldiğince duyarlı oldu. Ama yeter artık; ben Kulüpler Birliği Başkanlığı bırakıyorum. Herkes aklını başına toplasın vs.



Hakemler hata yaparsa herkes susacak; bana yaparlarsa ortalığı yıkarım.

"Ben zamanında istedim sustular, ama şimdi benim başım yandı; Atış Serbest!"

Hayret etmemek elde değil...

Antu.Com da savaşa ortak çıktı. Büyük Başkan bazı taraftarları da iyi kandırdı. Şimdi Fenerbahçe Camiasında oklar Federasyona & Hakemlere döner mi?

Bence dönmez.

Mesela Beşiktaş taraftarı yemiyor artık bu hakeme yöneltmeleri, Fenerbahçe taraftarı da yemez, Galatasaray taraftarı da. Ne kadar "cahil" başkanlarımız varsa o kadar da bilinçli taraftar kitlesi olduğuna inanıyorum; inanmak istiyorum. Çoğu Fenerbahçeli blog yazarı da bu konuda haksız çıkartmadı bu görüşlerimi.

Cümleler arasına "tamam takımımız kötü" sözlerini serpiştirse de talihsiz bir açıklama oldu Aziz Bey adına.

0 yorum: