9 Kasım 2009 Pazartesi

Diyarbakırspor 1 Galatasaray 2


Öncelikle; ben Barış Özbek' in hangi zihniyete hizmet ederek sağ iç oynadığını pek anlamadım... Eğer mantık, savunması daha kuvvetli bir oyuncunun sağda başlayarak böylece hatlar arasındaki mesafeyi kapatmayı düşünmekse (bunu Aydın' ın, varsa sakatlığına binayen söylüyorum) Rijkaard bunu Daum' dan öğrendi...


Bütün sezon, pek fazla şans vermediği. Hatta şöyle de bi haber vardı. Barış; ne akla hizmet dün 11 de başladı? Daha da garibi ne akla hizmet 2. yarının başında bangır bangır "ben atılacam hoca" diye dolanırken oyundan alınmadı?


Herneyse Galatasaray işin özünde, ortalama bi oyunla maçı kazandı. Üstelik Sabri Sarıoğlu -durun durun ben de yapıcam bu geyiği- ("burası şaka değil") akıl dolu bir vuruş yaparak attığı golden sonra, Totti sorumluluğunda topu alıp santraya koydu ya; ölsem de gam yemem...


Bir de bi Arda Turan' ın gol sevinci var ki sormayın... Bu sezon hep böyle, gol attıktan sonra gerçekten yüzünden anlaşılıyor o golün ne kadar manalı olduğu sanki. Seviyoruz efendim...

0 yorum: