1 Ekim 2009 Perşembe

CSKA - BJK / Maç Yazısı!

- İlker Yasin'den başlıyorum, sana ne desem bilmiyorum amcacığım. Zaten keyifsiz maç, iyice ...
Ayrıntı: 1,2,3 Gol Yetmez'de

- Takıma diyecek bir şey yok tabii.
Ayrıntı: Şairler Parkı'nda, Desportivo'da


- Sevindirici haber, top rakip ağlara gidiyormuş.
Ayrıntı: Çivili Krampon'da

Maçı zaten "maç" gibi izleyemedim. Zerre de keyif alamadım. Maç yazısı uzun uzun yazmak huyum değil. Beğendiğim yazılardan birkaçı.

Takımda topu ayağına alıp da beni heyecanlandıran İsmail Köybaşı'ndan başka bir Allah'ın kulu yok. Seviyorum bu çocuğu. Bir maç daha İbrahim Üzülmez'e tahammül etmek istemiyorum. Hata yapacaksa İsmail yapsın, razıyım. Sanki Üzülmez Puyol oldu da "savunması daha iyi" diyerek hâlâ oynatılıyor. İbrahim'in savunma özelliği 10 üzerinden 5 ise, İsmail 4.5 olsun. Yavrumsun İso!

Not: Yalvarıyorum taraftara şu İsmail'e saha kenarından sövmeyi-saymayı aklınızdan geçirmeyin. Dünyada nadir yetişen, memlekette hiç yetişmeyen bir mevkiinin adamı. Kaybeden Beşiktaş olur.

3 yorum:

t_okan dedi ki...

çok güçsüz kalıyor ve çok hata yapıyor İsmail. hatayı aşar ama bu güçsüzlükle olmaz çok çabuk yıkılıyor ittiren topu alıyor.

Bay Kerahet dedi ki...

hatayı aşar tamam da, güçlenemez mi?

daha 19 yaşında kendisi.

t_okan dedi ki...

biz de 19 yaş ufak görünüyor yeri gelince ama yeri gelince oynatılmayınca da diyoruz ki rooney 17'sinde oynadı casillas 20 de falan filan. Güçlenir elbet ama onun güçlenmesini beklediğimiz sürede bu güçsüzlükle yaptığı hatalarıyla kendisini kaybederiz. İnşallah düşündüğüm gibi olmaz