11 Ağustos 2009 Salı

Spor Basinindan Sezon Acilisi


Aylar boyunca her hafta calisan, her hafta hic sorun cekmeden bir tartisma konusu bulabilen, surekli olarak bir polemik yaratip, her hafta birilerini rahatlikla carmiha gerebilen super basin mensuplari, hemde mis gibi yanmis, en kral tatilciyi kiskandiracak derecede esmerlesmis halleriyle, sezon acilisi olmasina ragmen performanslarindan hicbisey kaybetmeden hatta daha artmis bir performans ile tekrar ise koyuldular. Ilk haftaya kadar olan sure zarfinda neler oldugunu belirtmek gerekirse;

"Milan Baros, benim nazarimda hala golcu degil. Antep'in hocasi da cok onemli bir hamle yapti. 2 bekini hucumcu secmek buyuk istir. Orta sahasi Ayhan, Aurelio olan bir takim benim nazarimda buyuk degildir. Arda o pozisyonda sari degil kirmizi kart gormeliydi." H.U.

"Denizli'de elektrikleri bilerek kestiler. Federasyon maci oynatmak isteyince tekrar elektrikler geldi. Amac maci tekrar oynatmakti." S.Yula

"Alex, Fenerbahce'nin Avrupa maclarinda hic yok. Kayboluyor ortadan. Bana Alex'i bir Avrupa macinda gosterin" Ahmet Cakar'dan 2007-2008 Sampiyonlar Ligi asist krali Alex de Souza yorumu

"Rijkaard, hoca degil. Barca'yi herkes sampiyon yapardi" Jordan ve Pippen'in kankasi bir yazar

1 yorum:

osmancanpolatblog.com dedi ki...

super yazmissin kardes hele o hincal ile esat yilmaerede deli oluyorum bu iki sahis futbolun f anliyorsan ben ne olayim ya bunlarin maci izlwedigine bile inanmiyorum ozetleri izleyip gelip yorum yapiyorlardir allah bilir yada maclari izlerken uyuyorlardir hincal kesin uyuyordurda digerini bilemiyorum