17 Temmuz 2009 Cuma

Unutulmaz Yorumcu Sözleri || Part I


"Rijkaard'ın öğrenme safhası artık bitmeli" (İsmini vermek istemediğimiz bir Blackburn Rovers futbolcusu)

"Galatasaray'ın kırmızı kart yemesi de bana göre iyi oldu" (Gol olur)

+Tobol yapısı itibariyle oyundan memnun gibi görünüyor

-Tobol'un yapısı felan yok ki! (Yine gol olur)

- Bu kadro Galatasaray için yetersiz. Mutlak transfer gerek. (?)

"Liverpool'un ben şu saatten sonra değil oyunda denge, gol atabileceğini bile düşünmüyorum. Çok zor yani bir İtalyan takımına karşı maçı dengelemek" (Fatih Terim - Milan Liverpool maçı 52.dakika {bu nereden karıştı araya bilemiyorum})

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"+Tobol yapısı itibariyle oyundan memnun gibi görünüyor

-Tobol'un yapısı felan yok ki! (Yine gol olur"

Bu iki lafı da duydum. Ercan Taner acaba "g.tün ayrı başın ayrı oynuyo" der mi diye düşünmeden edemedim ama saygılı adamdır Ercan Taner. Ben olsam söylerdim şerefsizim.