12 Temmuz 2009 Pazar

Öss Birincisi


Futbol blog'unda işi nedir diye sorarsınız. Haklısınız. Ama 1.5milyon insanın kaderi varsa iş ucunda bir iki satır yazmak istedim. Atlattık o günleri ya neyse.

Yine bir araba dolusu Öss 1.si var. Eskiden 1 tane olurdu. Havalıydı tabi. 1-2 yanlış yapıp 1.oluyorlardı. Öküz gibi çalışıp, ya ne çalıştık diyeni de var, at gibi çalıştım, kağıt yetmedi duvarlara, göbeğime yazdım diyeni de var 1.lerden. Helal olsun. Sözel 2'de Öss şampiyonu olan bir öğrenci ise Fatih Üniversitesi Hukuk Fakültesi yazacakmış. Buradan önerim kendisine çay felan koyması. Bi denize felan girsin, kafasını yıkasın. Manyak mısın? Deli misin, İbrahim misin, Sabri misin? Öss 1.sisin, istediğin rektörü kapına kadar getirtirsin. Fatih Hukuk ne lan? Cristiano Ronaldo'nun Willem II'yi veya Fc Köln'ü tercih etmesi gibi birşey lan bu. Busker'a o puanı ver 2 kere üniversiteye girer. Seni Hono Lulu'ya emanet ediyorum evladım. Hono Lulu seni bildiği gibi yapsın. Resmini de koymuyorum senin.


O değil de bizim Servet bir daha girdi mi acaba sınava?

0 yorum: